انرژی مثبت
نوشته شده توسط : سمیرا

انرژی مثبت اساساً همان چیزی است كه در ذهن خود تصوری درست از آن داریم؛ یعنی همان نور- خوبی - محبت- عشق- انفاق- صبر-احسان به همنوع - امیدواری و... 


 و به همان اندازه انرژی منفی همان چیزی است كه در ذهن خود تصویری درست از آن نداریم؛ تاریكی و ظلمت ونفرت(كه مهمترین سلاح برای شیطان به شمار می رود) بد جنسی ،شرارت، رذالت ،بی صبری، خود خواهی ،تعصب، نا امیدی و یاس و اندوه . 

 هر چیز مثبت ، مثبت خود را جذب می كند و هر چیز منفی ، منفی خود را . نور در جستجوی نور است و ظلمت شیفته ظلمت پس چنانچه ما كاملاً مثبت یا كاملاً منفی بشویم كم كم به سراغ اشخاصی می رویم و جذب می شویم كه مانند خود ما هستند. اما نباید فراموش كرد كه ما خود مثبت و یا منفی را انتخاب می كنیم . صرفاً با تفكر اندیشه های مثبت و بیان مطالب خوب و مثبت قادر می شویم انرژی مثبت را به خود جذب كنیم . زیرا انسان با بیان مطالبی ، قادر است میدان انرژی اطراف بدنش را تحت تأثیر قرار دهد . زیرا قدرتی عظیم در افكار و اندیشه های ما نهفته است و این خود ما هستیم كه محیط اطرافمان را با افكاری كه در ذهن داریم ، می آفرینیم .

 در اطراف کل موجودات هاله ای از انرژی وجود دارد که موجب جذب اشیا و افراد میشود.اشیا قادر به کنترل این هاله و انرژی نیستنددر حالیکه انسان هم می تواندآنرا کنترل کند و هم می تواند با آن بر دیگران اثر گذارد.به همین دلیل است که روانشناسان تأکید دارند همواره مثبت فکر کنید و نسبت به دیگران نیز خوش بین باشید و حتی به شوخی افکار منفی را به یکدیگر منتقل نکنید.

 افكار مثبت یا منفی نتیجه می‌دهند: احساسات مثبت یا منفی ، كه نتیجه می‌دهند: رفتارهای مثبت یا منفی ، و از این نتیجه میشه: واكنش‌های مثبت و منفی محیط در مقابل رفتار ما ، كه در واقع همون نتیجه یا اتفاقاتِ مثبت یا منفی هستند.

 پس اثبات میشه : افكار مثبت = اتفاقاتِ مُثبت! و همینطور افكار منفی = اتفاقات بد!

 تبدیل افكار و خواسته‌ها به اتفاقات، سه مرحله داره:

 1- خواستن: خواستن به مفهوم فكر كردن به خواسته‌ایه نه بیانِ اون. ما با فكر كردن به آرزوها یا ترسها اونها رو طلب می‌كنیم.

 2- پاسخ: در این مرحله كائنات یا هستی با توجه به جهت فكر ما در صدد پاسخ بر میان و طوری شكل می‌گیرن كه ما رو به سمت خواسته هدایت كنن. ما هرگز از چگونگی وقوع این پاسخ باخبر نمی‌شیم.

 3- دریافت: مرحله تحقق خواسته است كه در یك فاصله زمانی قابل قبول بعد از خواستن رخ میده و اولین شواهد اون ظاهر شدن شور و اشتیاق و عشق و انگیزه در فردیه كه خواسته رو با خودش داره و این حس در واقع راهنما و هدایت‌كننده فرد به سمت خواسته‌اشه.

 

آموزش اینترنت ایرانسل





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: